.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


ΟΛΜΕ κατά αντιπαιδαγωγικών εγκυκλίων


orthioi_adelfia725ΝΕΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Τεχνητά… πλεονάσματα σε ειδικότητες

Δ.Σ.

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε η ΟΛΜΕ στο υπουργείο Παιδείας τη Δευτέρα 26/9/16, με αφορμή τις νέες απανωτές εγκυκλίους σύμφωνα με τις οποίες ανατρέπονται οι όροι δημιουργίας τμημάτων στα ξενόγλωσσα μαθήματα με βάση το επίπεδο γλωσσομάθειας και την ίδια στιγμή αφαιρείται από το ωράριο των εκπαιδευτικών πληροφορικής το δίωρο της υποστήριξης στις ερευνητικές εργασίες (project).

Σύμφωνα με τις Παρεμβάσεις, οι δύο τελευταίες εγκύκλιοι έρχονται να προστεθούν στο προϋπάρχον αντιεκπαιδευτικό και αντιπαιδαγωγικό πλαίσιο που συντηρεί και υλοποιεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Με τις εγκυκλίους αυτές δημιουργούνται νέα επιπρόσθετα τεχνητά πλεονάσματα στις ειδικότητες τόσο των ξενόγλωσσων μαθημάτων όσο και της πληροφορικής.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, δια στόματος του Γενικού Γραμματέα, επιχείρησε να δημιουργήσει ένα θολό τοπίο γύρω από τα προβλήματα χωρίς όμως να δεσμευτεί σε τίποτα.

Πιο συγκεκριμένα, και σε ό,τι αφορά τους καθηγητές της Πληροφορικής, ο Γραμματέας μίλησε για «αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, ώστε να ενισχυθεί το Ψηφιακό Σχολείο». Ενώ ρωτήθηκε εάν προτίθεται να πάρει πίσω τις εγκυκλίους και να επαναφέρει το ωράριο στους υπεύθυνους εργαστηρίων και τι μέτρα θα πάρει για την ενίσχυση των μαθημάτων πληροφορικής, ο Γραμματέας ψιθύρισε «ψηφιακές»… ιστορίες για αγρίους!

Ακόμα και όταν οι εκπαιδευτικοί του έθεσαν επιτακτικά το ερώτημα αν σκοπεύει να βγάλει την Πληροφορική από τα σχολεία και τις τάξεις, απέφυγε να απαντήσει ή να δεσμευτεί για το αντίθετο.

Αναφορικά με το ζήτημα των ξενόγλωσσων μαθημάτων όπου δημιουργούνται νέα τεχνητά πλεονάσματα, το υπουργείο συγκάλυψε και υποβάθμισε το πρόβλημα.

Τέλος σε ό,τι αφορά το ζήτημα με την έγκριση των ολιγομελών τμημάτων στους τομείς και τις ειδικότητες της Β’ τάξης των ΕΠΑΛ αλλά και τις Ομάδες Προσανατολισμού, οι εκπρόσωποι του υπουργείου επικαλέστηκαν την… ισχύ των νόμων και των εγκυκλίων, που επέβαλε στο κατακαλόκαιρο, ενώ με θράσος αναρωτήθηκαν «ποιο πρόβλημα υπάρχει να περπατήσει ένα παιδί 500 μέτρα παραπάνω για να πάει σε ένα άλλο σχολείο ώστε να βρει την Ομάδα Προσανατολισμού που επιθυμεί;»

Σχολιάζοντας τη στάση του υπουργείου, οι Παρεμβάσεις τόνισαν: «Η πολιτική που εξαθλιώνει τους εκπαιδευτικούς, καταδικάζει χιλιάδες στην ανεργία, υποβαθμίζει διαρκώς τη Δημόσια Εκπαίδευση και εκδιώχνει τους μαθητές από τα σχολεία δεν διορθώνεται αλλά ανατρέπεται».



Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 100.00% ( 1
Συμμετοχές )



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.